הלוואות לעסקים – סוגים רבים לכל מטרה

לשאלות ופרטים נוספים אפשר ליצור איתנו קשר

מה מתאים לכם? הלוואות לתזרים, הלוואה לפתיחת עסק, הלוואה ליזמות, הלוואה לכל מטרה או הלוואות עסקים לפיתוח? לא יודעים במה לבחור? אנחנו נעזור לכם במשימה. השאירו את הפרטים שלכם וכשתסיימו לקרוא את המאמר שלפניכם תקבלו טלפון מאחד המומחים שלנו להלוואות עסקים אשר ימליץ לכם על ההלוואה המתאימה ביותר למטרה שלכם.

הלוואות לעסקים- תכנון נכון הוא תנאי להצלחה

תכנון נכון ברמה התקציבית תוכל להוביל את העסק שלכם להצלחה. פעמים רבות ההחלטה לקחת הלוואות לעסקים היא חלק מהתכנון של העסק לבצע את הצעדים הכלכליים הטובים ביותר עבורו. קיימים סוגים שונים של הלוואות כאשר כל סוג מתאים לשלב מסוים בו העסק נמצא או צעד מסוים אותו הוא מעוניין ליישם בחוכמה.

  • תזרים מזומנים חדש- הלוואות אשר מיועדות לתזרים מזומנים חדש של העסק.
  • פתיחת עסק- הלוואות חוץ בנקאיות אשר ניתנו לאנשים המעוניינים לפתוח עסק או עסק נוסף על הקיים.
  • יזמות- יזמים רבים זקוקים להון התחלתי לבניית המיזם החדש. הם מגיעים אל הבנק או גופים חוץ בנקאים עם התכנונים שלהם ומקבלים הלוואה ליזמות.
  • הלוואות לפיתוח- אם אתם מעוניינים להרחיב את העסק הקיים, לקנות ציוד חדש, לשכור משרד חדש ועוד, הלוואות עסקים לפיתוח יענו על הצורך.
  • הלוואות לכל מטרה- כאן אינכם חייבים לפרט את הסיבה בגינה אתם מעוניינים לקחת הלוואה.

הלוואות לעסקים- פרמטרים לבדיקה

הנתונים של הלוואה צריכים להיבחן בשבע עיניים וחשוב להשוות ביניהם ולהחליט בסופו של דבר מהי ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים שלשמה היא נלקחה. הפרמטרים החשובים ביותר בכל הלוואה ואלו אשר "יעשו את ההבדל" הם:

  • שיקולי מיסוי- כל עסק חייב לעשות שיקולי מס ובהתאם להחליט האם הוא מעוניין לקחת הלוואה ואיזו.
  • ריבית- יש לבדוק מהי גובה הריבית המוצעת בהלוואות השונות, האם מדובר על ריבית קבועה או משתנה, וכן האם ריבית צמודה למדד או למטבע זר. אם אתם העסק שלכם מייצא מוצרים לחו"ל חשוב מאוד לשים לב לריבית הצמודה למטבע זר.
  • החזר תשלומים- לאיזו תקופה תוכלו לפרוס את החזר התשלומים, האם תוכלו להחזיר את סכום ההלוואה כל אימת שתהיו מעוניינים בכך ללא קנס או עמלה גבוהה והאם ניתן לשנות את כמות תשלומי החזר ההלוואה כל אימת שתהיו מעוניינים בכך.
  • שיעבוד- חשוב לבדוק מהו השעבוד הנדרש מכם לצורך קבלת סכום ההלוואה. קחו בחשבון כי יש אפשרויות רבות וכל חברה חוץ בנקאית או בנק בוחר בדרך אחרת. החליטו האם סוג השעבוד מתאים לכם. (מניות, רכבים, ציוד של העסק, מבנה החברה ועוד).
  • זמנים- תוך כמה זמן תיכנס ההלוואה לחשבון העסק? האם מדובר על הלוואות אקספרס?

 
ממי ניתן לקחת הלוואות עסקים?

  • הלוואת בעלים- הבעלים של החברה נחשב כישות משפטית נפרדת ולכן הוא יכול לספק הלוואה לחברה שלו. כאן הדברים יתנהלו בצורה מסודרת תוך שמצוינים תנאי ההלוואה, צורת ההחזר, התקופה של פריסת התשלומים ועוד.
  • הלוואת בנק- לעסקים יש אפשרות לפנות לסניפים עסקיים של הבנקים איתם הם עובדים ולבקש הלוואה. כאן מוצעות לבעל העסק מסלולי הלוואות שונות וברוב הבנקים ייבדקו נתונים שונים אודות העסק ובהתאם יוצעו לו מסלולים שונים להלוואה. תמיד יידרש מהעסק שיעבוד כלשהו, אם בדמות מניות, נכסים שונים ועוד.
  • בנקים להשקעות- כאן מדובר על גופים חוץ בנקאיים (לבנקים המסורתיים המוכרים לנו) ולכן ההלוואות אותם הם יציעו ללקוחותיהם יהיו הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. לגופים אלו יש בדרך כלל מספר גדול יותר של מסלולי הלוואות מהבנקים. בנוסף, ניתן לקחת מגופים אלו הלוואות אשר מוצעות על ידם אך ניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים אחרים, כאשר בנק ההשקעות פועל בתפקיד המתווך. (בנקים זרים גם נכללים בקטגוריה זו).
  • הלוואות מגופי השקעה שונים- חברות השקעה פרטיות, קרנות, חברות ביטוח ועוד.
  • הלוואות מגופים מתמחים- כאן מדובר אך ורק על הלוואות המיועדות לשם הרחבת העסק וצמיחתו. קרנות אלו נקראות קרנות מזנין או קרנות מימון ביניים וההלוואות אותן הם מציעים לעסקים נקראות הלוואת גישור. חשוב לציין כי הלוואות אלו תמיד ניתנות תמורת מניות או אופציות של החברה ורוב ההלוואות מאושרות לחברות גדולות הקיימות זמן רב בשוק ומוגדרות כיציבות. חברות גדולות רבות בוחרות לקחת הלוואות אלו על מנת להגדיל את קו האשראי שלהן.

 
מבולבלים? אינכם יודעים איזו הלוואה מתאימה ביותר לצרכים של העסק שלכם? מעוניינים שמומחים בתחום הלוואות לעסקים יעזרו לכם לפתור את הדילמה? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם. השירות ניתן לא כל עלות או התחייבות

להשאיר פרטים כאן למטה ונחזור אליך

לשאלות ופרטים נוספים אפשר ליצור איתנו קשר

ליעוץ ראשוני חינם
צריך רק למלא פה פרטים ונחזור אליך