הלוואות אקספרס – הלוואות חוץ בנקאיות באישור מיידי

לשאלות ופרטים נוספים אפשר ליצור איתנו קשר

בעבר, האפשרות היחידה הייתה לקיחת הלוואה מהבנק. כיום, רבים מעדיפים לקחת הלוואות חוץ בנקאיות אשר לא ישפיעו על האשראי והאובליגו שלהם בבנק. בנוסף, אם אתם מודאגים מכך שהבנק לא יאשר לכם הלוואה ואתם חייבים כסף, חברות חוץ בנקאיות הן הפתרון האידיאלי.  מעוניינים לדעת פרטים נוספים על הלוואה מהירה על ידי גוף חוץ בנקאי. התחילו לקרוא

הלוואה חוץ בנקאית מיידית – על בסיס פנסיה או על בסיס אשראי?

כיום, גופים חוץ בנקאים רבים מציעים סוגים שונים של הלוואות חוץ בנקאיות, אם מדובר על חברות אשראי, חברות ביטוח או חברות השקעות. ישנן הלוואות המיועדות לקהלים ספציפיים, כמו למשל הלוואות לסטודנטים או הלוואות לשכירים וישנן הלוואות המיועדות לכל אחד המעוניין בהן, כמו למשל הלוואת אקספרס.

למה ישראלים פונים להלוואות אקספרס?

כיוון שהמנטאליות הצרכנית בישראל מעודדת שימוש בכרטיס אשראי, הכתובת הראשונה של רוב האנשים היא אל חברות כרטיסי האשראי. אלו מציעות מגוון הלוואות חוץ בנקאיות אשר חלקן מיועדות ללקוחות קיימים ומציעות לקיחת הלוואה בהתבסס על יתרת מסגרת האשראי שהחברה אישרה. בנוסף, חברות האשראי משווקות גם מסלולי הלוואות נוספים, כמו למשל  מסלולי הלוואות אקספרס המיועדים גם ללקוחות החברות וגם ללקוחות חיצוניים המעוניינים בהלוואה מהירה עד סכום של כ- 30,000 אלף ₪.

מסע הפרסום המוצלח וההיכרות עם חברות האשראי גורמת לרבים לבחור באחת מהלוואותיה ללא בדיקה של שאר ההלוואות המוצעות בשוק. דבר אשר יכול להסתבר כטעות. אנשי מקצוע שונים מתחום הכלכלה וההשקעות אשר בחנו את הנושא הגיעו למסקנה כי פעמים רבות משתלם יותר לקחת הלוואה מחברת ביטוח, קרן פנסיה או בתי השקעות שונים בהם יש לכם תוכנית של ביטוח מנהלים, קרן פנסיה או קופת גמל וזאת משום הריביות המשתלמות והתנאים הנוחים.

הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות
פעמים רבות משתלם יותר לקחת הלוואה מחברת ביטוח, קרן פנסיה או בתי השקעות שונים

מה היתרון של גופים חוץ בנקאיים?

גופים אלו בדרך כלל אינם דורשים עירבון או ביטחון מסוים מלבד הסכום הקיים בתוכנית שלכם. ההלוואה המאושרת תהיה בדרך כלל בסכום של כחמישים אחוזים מהסכום הקיים בתוכנית הפנסיונית שלכם, קיימים מסלולים עם תנאים נוחים מאוד ופריסת תשלומי ההחזר של ההלוואה יכולה להיות לתקופה ארוכה.

למי הלוואת חוץ בנקאיות יכולות להתאים?

  • לווים אשר זקוקים להלוואה כמה שיותר מהר ולא יכולים לחכות עד שהבנק שלהם יאשר להם לקבל הלוואה. אז הם יפנו למסלול של הלוואה חוץ בנקאית מיידית.
  • לווים שהבנק עלול לסרב להם, ולכן הם יפנו לחברות חיצוניות שיספקו להן הלוואת חוץ בנקאיות באישור מיידי, ללא הגבלות ותנאים.
  • מי שכבר קיבל הלוואות מהבנק ואיננו יכול או מעוניין לקחת עוד. למשל, הרבה פעמים אנשים לוקחים הלוואות בשביל להשלים למשכנתא שהם לקחו מהבנק.
  • מי שתנאי הבנק אינם מתאימים לו, וחושב שהתנאים של גוף חוץ בנקאי יכולים לשרת אותו טוב יותר.

הלוואות חוץ בנקאיות- חשוב לדעת

  • היתר בהתאם לחוק – תמיד יש לוודא כי אותו גוף ממנו אתם מחליטים לקחת את ההלוואה הינו גוף מורשה שפועל על פי חוק 'הסדרת הלוואות חוץ בנקאיות' (חוקק בשנת 1983).
  • מיועדת לכמעט כולם – כל אחד יכול להגיש בקשה להלוואה חוץ בנקאית ובמרבית המקרים היא מאושרת.
  • חברות שונות- חברות האשראי הן לא תמיד הכתובת האידילית לקבלת הלוואה, פעמים רבות גופים פרטיים, כמו למשל חברות השקעות פרטיות, חברות ביטוח והחברות המנהלות את קרנות הגמל שלכם, יכולים להציע לכם הלוואות אקספרס בתנאים טובים או נוחים יותר.
  • ריביות – בעבר, רבים נהגו להימנע מלקיחת הלוואות חוץ בנקאיות וזאת משום הריביות הגבוהות בהשוואה לבנקים, כיום הפער התגמד וניתן למצוא מסלול הלוואות חוץ בנקאיות אשר יכולים להשתלם לכם.
  • כולנו משפחה? – ישראלים רבים נוטים לחשוב כי אם הם מנהלים את כל החשבונות שלהם בבנק אחד או שכל כרטיסי האשראי שלהם משתייכים לחברת אשראי אחת, קרוב לוודאי שגופים אלו יציעו להם את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר. דבר זה אינו מובטח ולכן ההמלצה היא לא לחתום על הלוואה ללא סקר שוק מקיף על מסלולי הלוואות אחרים.

איך הלוואות חוץ בנקאיות יכולות לשרת אותנו?

באופן טבעי, כשאנחנו שואלים איך הלוואות חוץ בנקאיות יכולות לשרת אותנו, הכוונה היא בראש ובראשונה למסלול של הלוואות אקספרס. בחלק זה נציג מספר דוגמאות כיצד הלוואות אלו יכולות לשרת אותנו.

אופציה ראשונה – אם אנחנו זקוקים להלוואה מיידית ואין לנו אפשרות לקבל אותה מגורם אחר, וכן אין לנו רצון לפתוח חסכונות או תוכניות אחרות. אחת הדוגמאות הטובות לכך, אם נכנסנו למינוס ואנחנו מעוניינים לשנות את המצב. במקום לקחת הלוואה מהבנק, אנחנו יכולים לקבל הלוואה חוץ בנקאית מיידית לשנות את המצב. זה נכון גם לגבי הוצאה לא צפויה שעלינו לבצע ולשם כך נידרש להלוואה מהיום להיום.

אופציה שנייה – אם אנחנו מחפשים הלוואות לצרכים ספציפיים, למשל, טיול, לימודים, רכישת רכב, או כל דבר אחר. הבנק לא ימהר בהכרח לספק לנו הלוואה, ולכן ישתלם לנו יותר לפנות למסלול של הלוואות אקספרס דרך גורם חיצוני.

אופציה שלישית – לא מעט בעלי מקצוע ועסקים, יעדיפו לפנות למסלול של הלוואות חוץ בנקאיות באישור מיידי. בין היתר, בשביל שלא יווצר מצב שהבנק יקשה על העסק לפעול מבחינה כספית בהמשך. הכל תלוי באופי ההוצאה, בצרכים של העסק ובמצבו הפיננסי.

אופציה רביעית – ישנם לא מעט אנשים המעדיפים לפנות אל גורמים פרטיים ולא לעשות עסקים עם הבנק, מסיבות כאלה ואחרות.

ניתן לקחת הלוואות חוץ בנקאיות מגופים רבים ופעמים רבות המסלולים כה רבים עד כי אנו מוצאים את עצמנו מתקשים בקבלת ההחלטה הנכונה. מעוניינים שהמומחים שלנו יחזרו אליכם ויתאימו לכם הלוואה המתאימה לכם? השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

להשאיר פרטים כאן למטה ונחזור אליך

לשאלות ופרטים נוספים אפשר ליצור איתנו קשר

ליעוץ ראשוני חינם
צריך רק למלא פה פרטים ונחזור אליך