In order to bring you the best possible user experience, this site uses Javascript. If you are seeing this message, it is likely that the Javascript option in your browser is disabled. For optimal viewing of this site, please ensure that Javascript is enabled for your browser.
 

לאומי Call

חידוש סיסמה לאינטרנט באמצעות סיסמה קולית

הקול שלך קובע!

שכחת את סיסמת הכניסה לחשבונך באינטרנט? הסיסמה שלך נחסמה?

לאומי דיגיטל מעמיד לרשותך שירות מתקדם נוסף, המאפשר לך לחדש את הסיסמה על ידי הזדהות קולית באמצעות הטלפון באופן עצמאי, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

איך זה עובד?

המערכת מזהה את טביעת הקול הייחודית שלך ומספקת לך סיסמת אינטרנט חדשה.

 

יתרונות השירות

  • נוחות: חידוש סיסמת האינטרנט נעשה באופן עצמאי ובתהליך פשוט וידידותי
  • זמינות: השירות זמין עבורך באמצעות הטלפון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
  • אבטחה: השימוש בסיסמה קולית המבוססת על טביעת הקול הייחודית שלך מהווה רובד זיהוי חדשני המשפר את אבטחת הגלישה עבורך באתר הבנק.

 

כדי ליהנות מהשירות, הנך מוזמן לבצע תהליך חד פעמי של הקלטת הסיסמה הקולית:

 

  • התקשר למוקד התמיכה:
    תמיכת אינטרנט בטל' 03-9544333
    תמיכה ללקוחות Premium ו-Private Banking בטל' 03-9544888
    תמיכה ללאומי טרייד בטל' 03-9544855
    שעות הפעילות של מוקדי התמיכה

 

  • לאחר שתעבור תהליך זיהוי על ידי נציג התמיכה, תופנה למענה הקולי לצורך יצירת סיסמה קולית: הקלטת פרטי זיהוי שנאמרו בקולך ושמירתם במערכת.

 

כעת תוכל לחדש את סיסמת האינטרנט באמצעות הסיסמה הקולית באופן הבא:

  • התקשר למוקד תמיכת האינטרנט
  • בחר בתפריט ב"שחרור חסימה וקבלת סיסמא חדשה לגלישה ישירה"
  • אמור בקול את הסיסמה הקולית
  • המערכת תספק לך סיסמת אינטרנט זמנית, אותה תתבקש להחליף עם כניסתך לחשבון.

 

מעוניין בשירותים נוספים בטלפון?

למידע מורחב על מוקד לאומי Call והשירותים הניתנים בו

 

 

 
מצטרפים לשירות